söndag 1 augusti 2010

Häxkuk. Ett kåseri om längden på en penis.

I fredags var jag som sig anstår var pitebo, som fortfarande bor på orten, ute och svirade på Piteå Dansar Och Ler. Inne på Kittelfjäll där man hänger om man vill träffa folk eller bara allmänt trängas så hamnade jag vid samma bord som en yngre herre som ställde, den för mig tämligen uttjatade men ändå helt befogade, frågan "Hur långt skägg har du?" och eftersom jag redan svarat på den frågan tio gånger den kvällen tänkte jag att jag skulle skämta till det lite och svarade "Längre än din kuk" och tyckte det var lite roligt men inte så roligt att jag la någon vikt vid det eller heller kom ihåg det någre minuter senare när personen blängde ilskt på mig och var allmänt dryg. När jag sedan frågade vad han ville så sa han nått om att sådär säger man inte och när jag ställde frågan vad jag gjort för att reta honom så, fick jag svaret att "Du vet vafan du sa" och när jag intygat att jag inte hade en aning om vad han pratade om sedan fick det berättat för mig så ville jag mena att han borde 'chilla' och att han kunde varit Rocco Siffredi och mitt påstående fortfarande hade varit sant. När skägget i fråga spänner 55 centimeter så bör det kanske inte ses som en utmaning mot ens manlighet att längden på ens lem är kortare än skägget i fråga då jag är tämligen säker på att det gäller alla mäns lemmar i hela världen. Och om man gör det så lär själva reaktionen av sårad självkänsla ses som ett tecken på någon slags komplex som i sin tur i större grad än någon förolämpning någonsin kunnat visar på en till storleken begränsad mandom. Så vem fan du nu än var så hoppas jag att du en dag kommer över ditt komplex över din lilla jävla pitt och hittar nått vettigare att lägga din energi på. Vissa tänker dock inte längre än kuken når och i vissa fall är den uppenbarligen skrämmande kort.

Inga kommentarer: